Osnove digitalnog marketinga, funkcionisanje algoritma, određivanje ciljne grupe i izgradnja zajednice na društvenim mrežama – bile su neke od tema kojima je bila posvećena radionica «Digitalni marketing za aktiviste» koju je udruženje Res Publika priredilo 19. februara u Kragujevcu.
Predstavnici nekoliko organizacija i neformalnih grupa, kao i društveno angažovani pojedinci iz Kragujevca i Rekovca imali su priliku da nauče kako da na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram što bolje predstave svoje aktivnosti, ideje i vrednosti za koje se zalažu i tako zadobiju veću podršku građana na društvenim mrežama. Zbog velike popularnosti i lake dostupnosti ovaj kanal komunikacije važan je za branitelje i braniteljke ljudskih prava u lokalnim sredinama zato što im pomaže da zajednicu kontinuirano informišu i mobilišu kada treba stupiti u akciju. O tome kako da se na društvenim mrežama predstave na što bolji način učesnicima je govorio Strahinja Ćalović, konsultant iz Kragujevca specijalizovan za digitalni marketing, širokoj javnosti poznat kao autor stranica «Aca Informacija» i «Tatin dnevnik».
Radionica «Digitalni marketing za aktiviste» je prva od pet koje će Res Publika organizovati u okviru projekta «Edukacija, povezivanje, informisanje – podrška braniteljima ljudskih prava u lokalnim zajednicama». U narednom periodu aktivistima iz Kragujevca i regiona pomagaćemo da izgrade dobre odnose sa medijima, bore se protiv manipulacija i dezinformacija na društvenim mrežama i unaprede komunikaciju sa javnošću u redovnim i kriznim situacijama.
Za sprovođenje ovog projekta udruženje Res Publika dobilo je podršku Komiteta pravnika za ljudska prava YUCOM u okviru Programa Solidarno za prava svih – podrška braniteljima ljudskih prava u lokalnim sredinama 2021./2022. koji se realizuje uz finansijsku pomoć Evropske unije.