Koje su prednosti digitalnog u odnosu na tradicionalni marketing, kako izabrati pravi kanal komunikacije, šta podrazumeva proces kreiranja objava, samo su neke od oblasti u kojima su aktivisti iz Kragujevca i Pomoravlja unapređivali svoja znanja i veštine.
Učesnici su kroz praktične primere kreiranja kampanje na društvenim mrežama naučili kako da svoje objave usmere ka publici, razumeju i analiziraju tržište i analitiku, ali i da zaštite svoje profile od mogućih napada.
Stručnjak u oblasti digitalnog marketigna Ivan Gajić upoznao ih je i sa META oglašavanjem i eksternim aplikacijama i platformama koje mogu da koriste u kreiranju sadržaja na društvenim mrežama.
U radionici su učestvovali predstavnici deset organizacija i udruženja iz Kragujevca, Rekovca, Paraćina i Ćuprije, koja su okupljena u Aktivističku zajednicu. Reč je o grupi organizacija civilnog društva koje dele srodne vrednosti i posvećene su zaštiti javnog interesa u svojim sredinama.
Uz Res Publiku koja je domaćin sastanka i pokretač Aktivističke zajednice, u ovoj neformalnoj mreži učestvuju i Oaza sigurnosti, Neko brine za Levač, NVO Milenijum, Piskolovka, OKZ Romanipen, udruženje Ekomar, Volja, Centar za razvoj Pomoravlja, Pridruži se i Daun Kragujevac.